Методична робота в Запорізькій загальноосвітній школі будується на досягненнях науки, ППД, є системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності навчально-виховного процесу.

Внутрішньошкільна методична робота у Запорізькій загальноосвітній школі № 69 з педагогічними кадрами спрямована на:

-формування професійної компетентності,

-збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,

-вироблення інноваційного стилю діяльності,

-підготовку вчителів до пошукової діяльності,

-залучення до науково-дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно-орієнтованих технологій в навчально-виховний процес.

Основні завдання:

-кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;

-упровадження в навчально - виховний процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів навчального закладу;

-розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;

-вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем.;

-залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.

Методична служба школи здійснює навчально-методичне забезпечення головних завдань, які стоять перед педагогічним колективом:

- підвищення якості знань учнів базових предметів навчального плану;

- посилення персональної відповідальності педагогічних працівників за якість та об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів, виконання функціональних обов’язків;

- удосконалення роботи з обдарованими учнями, розширення кола учнів, залучених до участі в інтелектуальних конкурсах, змаганнях;

- підвищення теоретичної, науково-методичної та фахової підготовки педпрацівників шляхом організації роботи інтегрованих шкільних методичних об’єднань учителів-предметників, творчих груп, проведення місячників "Дні творчості";

- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громадськості, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня;

- продовження системної методичної роботи з педагогічними працівниками з впровадження нових Державних стандартів базової та загальної освіти через організацію самоосвіти педагогів, спрямованої на свідоме виконання посадових обов’язків;

- залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідних проектах різних рівнів;

- стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, стимулювання участі працівників у фахових конкурсах та інших заходах, спрямованих на підвищення особисто компетентнісного зростання педагога;

- удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів;

- створення якісного виховного простору у навчальному закладі;

- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації навчально-виховного процесу, життєдіяльності навчального закладу;

- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;

- поширення педагогічного досвіду працівників шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах;

- забезпечення змістовного поповнення веб-сайту школи.

Методична робота школи здійснюється за традиційною структурною схемою: директор, методична рада,методичні об’єднання вчителів-предметників, методичне об’єднання класних керівників, тимчасові творчі групи.

Методична робота з педагогічними кадрами спрямована на вирішення таких завдань:

- аналіз результатів педагогічного процесу та виявлення загальних та окремих аспектів методичної роботи;

- діагностика, теоретичне обґрунтування єдиної методичної теми;

- ознайомлення з нормативною базою, опанування науково-теоретичних основ адаптивної системи навчання колективом вчителів.


Шкільні методичні об'єднання

Методичні об'єднання - голова форма науково - методичної роботи школи. Керує роботою методичного об'єднання голова.

Діяльність спрямована на вирішення таких завдань:

-постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення навчально - виховного процесу ;

-обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання;

-створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.

Робота методичних об'єднань передбачає:

-діагностику утруднень вчителів, вихователів, класних керівників і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;

-вдосконалення педагогічної майстерності;

-розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково - практичної діяльності учнів (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);

-вивчення, узагальнення, впровадження кращого перспективного досвіду;

-створення банку даних інноваційних технологій;

-здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об'єднання;

-наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;

-участь у атестації педагогічних працівників.

Інтегровані шкільні методичні об’єднання Керівники
Вчителів початкових класів Шапошнікова Світлана Григорівна
Вчителів філології Удовіченко Любов Петрівна
Вчителів іноземної філології Денисенко Анжеліна Володимирівна
Вчителів природничо-математичних наук Яценко Наталія Брониславівна
Вчителів суспільно- природничих наук Баркова Світлана Володимирівна
Вчителів спортивно-естетичного напрямуОверчук Наталія Іванівна
Кiлькiсть переглядiв: 846

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69 Запорізької міської ради Запорізької області

Адреса, телефон:

69096 м.Запоріжжя, вул. Ладозька, 2. Тел. 70-70-710, (061)286 27 14

e-mail: school692007@gmail.com

Дата останньої зміни 10 Серпня 2020

Цей сайт безкоштовний!