Методична робота в Запорізькій загальноосвітній школі будується на досягненнях науки, ППД, є системою аналітичної, організаційної, діагностичної, пошукової, дослідницької, практичної, інформаційної діяльності з підвищення наукового, загальнокультурного рівня педагогічних працівників, удосконалення їх професійної компетенції та підвищення ефективності освітнього процесу.
Внутрішньошкільна методична робота у Запорізькій загальноосвітній школі № 69 з педагогічними кадрами спрямована на:
- формування професійної компетентності,
- збереження та розвиток творчого потенціалу всього колективу,
- вироблення інноваційного стилю діяльності,
- підготовку вчителів до пошукової діяльності,
- залучення до науково-дослідницької та експериментальної діяльності з метою впровадження інноваційних особистісно-орієнтованих технологій в навчально-виховний процес.
Основні завдання:
- кадрове та науково-методичне забезпечення навчально-виховного процесу;
- упровадження в освітній процес інноваційних методик і технологій, трансформування наукових ідей у практику діяльності вчителів навчального закладу;
- розробка чіткої системи роботи щодо підвищення фахового та методичного рівня педагогічних кадрів в умовах оновлення змісту і структури освіти;
- вивчення, накопичення, апробація, впровадження в практику перспективного досвіду вчителів новаторів, нових освітніх технологій та систем.;
- залучення педагогів до науково - дослідницької діяльності.
Методична служба школи здійснює навчально-методичне забезпечення головних завдань, які стоять перед педагогічним колективом:
- підвищення якості знань учнів базових предметів навчального плану;
- посилення персональної відповідальності педагогічних працівників за якість та об’єктивність оцінювання навчальних досягнень учнів, виконання функціональних обов’язків;
- удосконалення роботи з обдарованими учнями, розширення кола учнів, залучених до участі в інтелектуальних конкурсах, змаганнях;
- підвищення теоретичної, науково-методичної та фахової підготовки педпрацівників шляхом організації роботи інтегрованих шкільних методичних об’єднань учителів-предметників, творчих груп, проведення місячників "Дні творчості";
- підвищення рівня профілактично-консультативної роботи серед учнівського колективу, батьківської громадськості, створення умов для реалізації відповідних програм щодо розвитку особистості учня;
- продовження системної методичної роботи з педагогічними працівниками з впровадження нових Державних стандартів базової та загальної освіти через організацію самоосвіти педагогів, спрямованої на свідоме виконання посадових обов’язків;
- залучення педагогів до участі в інноваційних і дослідних проектах різних рівнів;
- стимулювання педагогів до оволодіння сучасними інформаційно-комунікаційними технологіями, стимулювання участі працівників у фахових конкурсах та інших заходах, спрямованих на підвищення особисто компетентнісного зростання педагога;
- удосконалення психолого-педагогічної освіти вчителів;
- створення якісного виховного простору у навчальному закладі;
- удосконалення роботи органів учнівського самоврядування, широке залучення його до вирішення питань організації освітнього процесу, життєдіяльності навчального закладу;
- забезпечення ефективної роботи методичного кабінету школи;
- поширення педагогічного досвіду працівників шляхом друку матеріалів у фахових виданнях та на освітніх сайтах;
- забезпечення змістовного поповнення веб-сайту школи.
Методична робота школи здійснюється за традиційною структурною схемою: директор, методична рада,методичні об’єднання вчителів-предметників, методичне об’єднання класних керівників, тимчасові творчі групи.
Методична робота з педагогічними кадрами спрямована на вирішення таких завдань:
- аналіз результатів педагогічного процесу та виявлення загальних та окремих аспектів методичної роботи;
- діагностика, теоретичне обґрунтування єдиної методичної теми;
- ознайомлення з нормативною базою, опанування науково-теоретичних основ адаптивної системи навчання колективом вчителів.
Шкільні методичні об'єднання
Методичні об'єднання - головна форма науково - методичної роботи школи. Керує роботою методичного об'єднання голова.
Діяльність шкільних інтегрованих методичних об'єднань спрямована на вирішення таких завдань:
- постійне підвищення рівня загальнодидактичної й методичної підготовки педагогів для організації та здійснення освітнього процесу ;
- обмін досвідом, пропаганда та здійснення нових підходів до організації навчання й виховання;
- створення умов для самоосвіти вчителів і здійснення керівництва творчою діяльністю педагогів.
Робота методичних об'єднань передбачає:
- діагностику утруднень вчителів, вихователів, класних керівників і вибір форм підвищення кваліфікації на основі аналізу потреб;
- вдосконалення педагогічної майстерності;
- розробку основних напрямків і форм активізації пізнавальної, науково - практичної діяльності учнів (олімпіади, конкурси, предметні тижні, аукціони знань);
- вивчення, узагальнення, впровадження кращого перспективного педагогічного досвіду;
- створення банку даних інноваційних технологій;
- здійснення моніторингу ефективної діяльності членів методичного об'єднання;
- наставницький супровід становлення педагогічної майстерності, професійної компетентності молодих вчителів;
- участь у атестації педагогічних працівників.
Інтегровані шкільні методичні об’єднання | Керівники |
Вчителів початкових класів | Шапошнікова Світлана Григорівна |
Вчителів філології | Удовіченко Любов Петрівна |
Вчителів іноземної філології | Денисенко Анжеліна Володимирівна |
Вчителів природничо-математичних наук | Яценко Наталія Брониславівна |
Вчителів суспільно- природничих наук | Суєтіна Наталія Володимирівна |
Вчителів спортивно-естетичного напряму | Оверчук Наталія Іванівна |
Коментарi