Тиждень безпеки дорожнього руху

З 23 по 29 травня 2022 року в Україні оголошено Тиждень безпеки дорожнього руху. Перший етап Тижня присвячений питанням безпеки на дорогах в умовах воєнного стану.

З метою попередження дорожньо-транспортного травматизму наш освітній заклад долучився до проведення онлайн-уроку в рамках національного проєкту "Безпечна країна!".

Класними керівниками 1-11 класів протягом Тижня розроблено та проведено різноманітні форми онлайн-уроків з безпеки дорожнього руху (синхронно чи асинхронно).

/Files/photogallery/photo_2022-05-31_13-02-33.jpg /Files/photogallery/photo_2022-05-31_13-02-45.jpg /Files/photogallery/photo_2022-05-31_13-02-52.jpg /Files/photogallery/photo_2022-05-31_13-02-56.jpg

До уваги учнів та батьків!

У зв‘язку зі збільшенням кількості анонімних повідомлень про масові мінування об‘єктів міста та з метою попередження та протидії можливим загрозам життю та здоров‘ю учасників освітнього процесу нагадуємо:

1. Про відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об‘єктів власності (ст. 259 Кримінального кодексу України).

2. Про правила поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних або підозрілих предметів (пам‘ятку дивись нижче).

3. Про можливість звернення до практичних психологів закладу для мінімізації наслідків стресу після евакуації в результаті повідомлення про мінування (психотравми, паніка, фобії тощо) Шахової Ірини Сергіївни, 0678898604 та Троценко Анастасії Дмитрівни,0504841601.

/Files/photogallery/Памятка.jpg


Дії учасників освітнього процесу у разі надзвичайних ситуацій

ВИДИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Види надзвичайних ситуацій розрізняють за їхнім характером: техногенні, природні, соціальні та воєнні.

Надзвичайна ситуація техногенного характеру – це транспортної аварії (катастрофи), пожежі, вибуху, аварії з викиданням (загрозою викидання) небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин, раптового руйнування споруд; аварії в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах телекомунікацій, на очисних спорудах, у системах нафтогазового промислового комплексу, гідродинамічних аварій тощо.

Надзвичайна ситуація природного характеру – це небезпечне геофізичне, геологічне, метеорологічне або гідрологічне явище, деградація ґрунтів чи надр, пожежею у природних екологічних системах, зміною стану повітряного басейну, інфекційною захворюваністю та отруєнням людей, інфекційним захворюванням свійських тварин, масовою загибеллю диких тварин, ураженням сільськогосподарських рослин хворобами та шкідниками тощо.

Надзвичайна ситуація соціального характеру– це протиправні дії терористичного та антиконституційного спрямування, або пов’язане зі зникненням (викраденням) зброї та небезпечних речовин, нещасними випадками з людьми тощо.

Надзвичайна ситуація воєнного характеру– виникає через застосування звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення.

/Files/photogallery/alhorytm-NS-696x986.png


ЕВАКУАЦІЯ З БУДІВЛІ

Евакуація з будівлі необхідна не лише під час пожежі, а й землетрусів, повеней та інших надзвичайних ситуацій, якщо будівля закладу освіти є небезпечною для людей, які там перебувають.

Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи визначають, що під час проведення евакуації та гасіння пожежі необхідно:

  • визначити найбезпечніші евакуаційні шляхи та виходи до безпечної зони у найкоротший строк;
  • ліквідувати умови, які сприяють виникненню паніки. З цією метою працівникам закладів та установ не можна залишати дітей без нагляду з моменту виявлення пожежі та до її ліквідації;
  • евакуацію людей слід починати з приміщення, у якому виникла пожежа, і суміжних із ним приміщень, яким загрожує небезпека поширення вогню і продуктів горіння. Дітей молодшого віку і хворих слід евакуювати в першу чергу;
  • у зимовий час на розсуд осіб, які здійснюють евакуацію, діти старших вікових груп можуть заздалегідь одягтися або взяти теплий одяг із собою, а дітей молодшого віку слід виводити або виносити, загорнувши в ковдри або інші теплі речі;
  • ретельно перевірити всі приміщення, щоб унеможливити перебування у небезпечній зоні дітей;
  • виставляти пости безпеки на входах у будівлі, щоб унеможливити повернення дітей і працівників до будівлі, де виникла пожежа;
  • у разі гасіння слід намагатися у першу чергу забезпечити сприятливі умови для безпечної евакуації людей;
  • щоб запобігти поширенню вогню, диму, слід утримуватися від відчинення вікон і дверей, а також – від розбивання скла.
Ресурсний центр прав дитини у посібнику “Врятуйте дітей – стандартні процедури та правила безпеки для учнів та студентів” пропонує наступні правила евакуації для дітей:
  • Не говори – щоб чути вчителя
  • Не біжи – щоб не постраждати
  • Не штовхайся – щоб не постраждали інші
  • Не повертайся – щоб залишатися в безпеці

/Files/images/ававава.JPG


Правила поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів

Під вибухонебезпечними предметами слід розуміти будь-які пристрої, будь якого вигляду та форми, підозрілі предмети, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати.

Особливо треба бути уважними на залізничних станціях, звалищах, містах зберігання металобрухту, поблизу військових частин та полігонів, у місцях масового перебування людей.

До вибухонебезпечних предметів відносяться:

Боєприпаси – це військово – технічні вироби одноразового вживання, призначені для поразки живої сили та техніки.

До боєприпасів відносяться:

– бойові ракети та їх фрагменти;

– авіаційні бомби;

– артилерійські боєприпаси (снаряди, міни);

– інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни);

– ручні гранати;

– стрілецькі боєприпаси (патрони до пістолетів, автоматів, гранатометів).

– освітлювальні, імітаційні, спеціальні ракети;

– вибухові пакети та петарди, освітлювальні, сигнальні ракети;

– димові гранати та шашки.

При знаходженні серійних мін, снарядів, гранат ЗАБОРОНЕНО:

  1. Наближатися до предмету.
  2. Пересувати його або брати в руки.
  3. Розряджати, кидати, ударяти по ньому.
  4. Розпалювати поряд багаття або кидати в нього предмет.
  5. Приносити предмет до дому, у табір, школу.

Необхідно негайно повідомити міліцію про знахідку або зателефонувати на безкоштовні телефонні номери 101 або 102!

Практично всі вибухові речовини отруйні, чутливі до механічних дій і нагрівання. Поводження з ними вимагає граничної уваги і обережності!

Пам’ятайте! Розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робіт.

При знаходженні вибухонебезпечного пристрою:

  1. Негайно повідомите чергові служби органів внутрішніх справ, цивільного захисту.
  2. Відмітьте підручними предметами його місцезнаходження.
  3. Не підходьте до предмету, не торкайтеся і не пересувайте його, не допускайте до знахідки інших людей.
  4. Припинити всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного предмету.
  5. Дочекайтеся прибуття фахівців, вкажіть місце знахідки та повідомте час її виявлення.

Пам’ятайте! Одна з основних причин нещасних випадків з вибуховими пристроями – грубе порушення елементарних правил безпеки.

/Files/photogallery/photo_2022-01-31_13-21-05.jpg


Стоп, КОРОНАВІРУС!

/Files/photogallery/site_banner_COVID19_1440x535.png

/Files/photogallery/profilaktyka-koronavirusu.jpg

/Files/photogallery/Image_1.jpg /Files/photogallery/inf_med_mask_1600x1200_rgb_72dpi.png

Кiлькiсть переглядiв: 1811

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.

Фотогалерея

Запорізька загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів № 69 Запорізької міської ради Запорізької області

Адреса, телефон:

69096 м.Запоріжжя, вул. Ладозька, 2. Тел. (061)286 27 14

e-mail: school692007@gmail.com

www.facebook.com/school69zaporozhye

Дата останньої зміни 23 Червня 2022

Цей сайт безкоштовний!