ОБЕРЕЖНО! ГРИП!

/Files/images/photo_2023-11-17_09-18-15.jpg

/Files/images/photo_2023-11-17_09-18-16.jpg


Інтерактивна зустріч «З вогнем не грай, правила пожежної безпеки пам’ятай!» з учнями 6-х класів

В рамках Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності представники шкільного гуртка «Юні пожежники» провели інтерактивну зустріч у форматі рівний-рівному «З вогнем не грай, правила пожежної безпеки пам’ятай!» з учнями 6-х класів.

Гуртківці, учні 8 класу, нагадали присутнім основні правила пожежної безпеки та провели вікторину «Пожежна безпека».

Сподіваємось, що заняття було цікавим і корисним. Чекаємо на нові зустрічі.

/Files/images/photo_2023-11-16_12-22-14 (2).jpg /Files/images/photo_2023-11-16_12-22-15.jpg


Практичне інтерактивне заняття "Твій безпечий шлях додому" для учнів 5-х класів

В рамках Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності ініціативна група шкільного гуртка «Знавці правил дорожнього руху» провели практичне інтерактивне заняття рівний-рівному «Твій безпечний шлях додому (trafficlight)».

Учасники заходу, пʼятикласники школи, пригадали правила дорожнього руху пішоходів у формі дискусій, проблемних питань, інтерактивних завдань та вікторин.

Сподіваємось, що заняття було цікавим і корисним. І чекаємо на нові зустрічі.

/Files/images/Знімок екрана (548).png /Files/images/Знімок екрана (554).png


Пізнавальний відеомайданчик "Моя безпека"

#пізнавальнийвідеомайданчик

Пропонуємо переглянути запропонований мультфільм з корисною інформацією щодо ПРАВИЛ ПОЖЕЖНОЇ БЕЗПЕКИ:

Мультфільм "Що робити під час пожежі?"

Перевір себе:

1. Чи можна при пожежі ховатися у шафі?

2. Куди треба бігти, якщо вдома пожежа?

3. Чи можна самому гасити пожежу?

Памʼятай правила пожежної безпеки та будь уважним!


Пізнавальний відеомайданчик "Моя безпека"

#пізнавальнийвідеомайданчик

Пропонуємо переглянути запропонований мультфільм з корисною інформацією щодо ПРАВИЛ ДОРОЖНЬОГО РУХУ:

Правила дорожнього руху і дорожні знаки для маленьких школярів.

Перевір себе:

1. З якого боку треба ходити по тротуарах?

2. На яке світло треба переходити дорогу?

3. Чи можна обходити автобус спереду?

Памʼятай правила дорожнього руху та будь уважним!


Правила мінної безпеки

#інформаційналистівка

/Files/images/minna_bezpeka.jpg


Правила пожежної безпеки

#інформаційналистівка

/Files/images/3209215686_w700_h500_np-plakat-shkola.jpg


Правила дорожнього руху

#інформаційналистівка

/Files/images/photo_2023-11-13_10-32-05.jpg


План проведення Тижня знань з основ безпеки життєдіяльності

13 листопада – 17 листопада 2023

/Files/images/photo_2023-11-10_12-40-38.jpg


/Files/images/ДІЇ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ_1.jpg

/Files/images/ДІЇ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ_2.jpg

/Files/images/ДІЇ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ_3.jpg

/Files/images/ДІЇ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ_4.jpg

/Files/images/ДІЇ ПІД ЧАС ПОВІТРЯНОЇ ТРИВОГИ_5.jpg

/Files/images/ТЕРИТОРІЯ ДИТЯЧОЇ БЕЗПЕКИ.jpg

/Files/images/пам\'ятка батькам ДИТЯЧА БЕЗПЕКА .jpg

/Files/images/Дії при виявлені вибухонебезпечних предметів.jpg

/Files/images/пам\'ятка ПОРЯДКУ ДІЙ НАСЕЛЕННЯ ПРИ ВИЯВЛЕННІ ПІДОЗРІЛОГО ПРЕДМЕТА.jpg

/Files/images/пам\'ятка ПОРЯДКУ ДІЙ НАСЕЛЕННЯ ПРИ ЕВАКУАЦІІ З ПАЛАЮЧОГО ПРИМІЩЕННЯ.jpg

/Files/images/IMG-20220727-095646-979.JPG

/Files/images/електропристрої.jpg


День Цивільного захисту

#живибезпечно

Сьогодні, 28 квітня, в Запорізькій загальноосвітній школі № 69 пройшов день Цивільного захисту.

Класними керівниками було розроблено та проведено виховні заходи: хвилини спілкування, класні години, інформаційні уроки тощо.

Будьмо інформаційно обізнаними! Бережімо своє життя!


До уваги учнів та батьків!

У зв‘язку зі збільшенням кількості анонімних повідомлень про масові мінування об‘єктів міста та з метою попередження та протидії можливим загрозам життю та здоров‘ю учасників освітнього процесу нагадуємо:

1. Про відповідальність за завідомо неправдиве повідомлення про загрозу безпеці громадян, знищення чи пошкодження об‘єктів власності (ст. 259 Кримінального кодексу України).

2. Про правила поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних або підозрілих предметів (пам‘ятку дивись нижче).

3. Про можливість звернення до практичних психологів закладу для мінімізації наслідків стресу після евакуації в результаті повідомлення про мінування (психотравми, паніка, фобії тощо) Шахової Ірини Сергіївни, 0678898604 та Троценко Анастасії Дмитрівни,0504841601.


Дії учасників освітнього процесу у разі надзвичайних ситуацій

ВИДИ НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ

Види надзвичайних ситуацій розрізняють за їхнім характером: техногенні, природні, соціальні та воєнні.

Надзвичайна ситуація техногенного характеру – це транспортної аварії (катастрофи), пожежі, вибуху, аварії з викиданням (загрозою викидання) небезпечних хімічних, радіоактивних і біологічно небезпечних речовин, раптового руйнування споруд; аварії в електроенергетичних системах, системах життєзабезпечення, системах телекомунікацій, на очисних спорудах, у системах нафтогазового промислового комплексу, гідродинамічних аварій тощо.

Надзвичайна ситуація природного характеру – це небезпечне геофізичне, геологічне, метеорологічне або гідрологічне явище, деградація ґрунтів чи надр, пожежею у природних екологічних системах, зміною стану повітряного басейну, інфекційною захворюваністю та отруєнням людей, інфекційним захворюванням свійських тварин, масовою загибеллю диких тварин, ураженням сільськогосподарських рослин хворобами та шкідниками тощо.

Надзвичайна ситуація соціального характеру– це протиправні дії терористичного та антиконституційного спрямування, або пов’язане зі зникненням (викраденням) зброї та небезпечних речовин, нещасними випадками з людьми тощо.

Надзвичайна ситуація воєнного характеру– виникає через застосування звичайної зброї або зброї масового ураження, під час якого виникають вторинні чинники ураження населення.


ЕВАКУАЦІЯ З БУДІВЛІ

Евакуація з будівлі необхідна не лише під час пожежі, а й землетрусів, повеней та інших надзвичайних ситуацій, якщо будівля закладу освіти є небезпечною для людей, які там перебувають.

Правила пожежної безпеки для навчальних закладів та установ системи визначають, що під час проведення евакуації та гасіння пожежі необхідно:

  • визначити найбезпечніші евакуаційні шляхи та виходи до безпечної зони у найкоротший строк;
  • ліквідувати умови, які сприяють виникненню паніки. З цією метою працівникам закладів та установ не можна залишати дітей без нагляду з моменту виявлення пожежі та до її ліквідації;
  • евакуацію людей слід починати з приміщення, у якому виникла пожежа, і суміжних із ним приміщень, яким загрожує небезпека поширення вогню і продуктів горіння. Дітей молодшого віку і хворих слід евакуювати в першу чергу;
  • у зимовий час на розсуд осіб, які здійснюють евакуацію, діти старших вікових груп можуть заздалегідь одягтися або взяти теплий одяг із собою, а дітей молодшого віку слід виводити або виносити, загорнувши в ковдри або інші теплі речі;
  • ретельно перевірити всі приміщення, щоб унеможливити перебування у небезпечній зоні дітей;
  • виставляти пости безпеки на входах у будівлі, щоб унеможливити повернення дітей і працівників до будівлі, де виникла пожежа;
  • у разі гасіння слід намагатися у першу чергу забезпечити сприятливі умови для безпечної евакуації людей;
  • щоб запобігти поширенню вогню, диму, слід утримуватися від відчинення вікон і дверей, а також – від розбивання скла.
Ресурсний центр прав дитини у посібнику “Врятуйте дітей – стандартні процедури та правила безпеки для учнів та студентів” пропонує наступні правила евакуації для дітей:
  • Не говори – щоб чути вчителя
  • Не біжи – щоб не постраждати
  • Не штовхайся – щоб не постраждали інші
  • Не повертайся – щоб залишатися в безпеці

Правила поведінки у випадку виявлення вибухонебезпечних та підозрілих предметів

Під вибухонебезпечними предметами слід розуміти будь-які пристрої, будь якого вигляду та форми, підозрілі предмети, які здатні за певних умов (або при дії на них) вибухати.

Особливо треба бути уважними на залізничних станціях, звалищах, містах зберігання металобрухту, поблизу військових частин та полігонів, у місцях масового перебування людей.

До вибухонебезпечних предметів відносяться:

Боєприпаси – це військово – технічні вироби одноразового вживання, призначені для поразки живої сили та техніки.

До боєприпасів відносяться:

– бойові ракети та їх фрагменти;

– авіаційні бомби;

– артилерійські боєприпаси (снаряди, міни);

– інженерні боєприпаси (протитанкові і протипіхотні міни);

– ручні гранати;

– стрілецькі боєприпаси (патрони до пістолетів, автоматів, гранатометів).

– освітлювальні, імітаційні, спеціальні ракети;

– вибухові пакети та петарди, освітлювальні, сигнальні ракети;

– димові гранати та шашки.

При знаходженні серійних мін, снарядів, гранат ЗАБОРОНЕНО:

  1. Наближатися до предмету.
  2. Пересувати його або брати в руки.
  3. Розряджати, кидати, ударяти по ньому.
  4. Розпалювати поряд багаття або кидати в нього предмет.
  5. Приносити предмет до дому, у табір, школу.

Необхідно негайно повідомити міліцію про знахідку або зателефонувати на безкоштовні телефонні номери 101 або 102!

Практично всі вибухові речовини отруйні, чутливі до механічних дій і нагрівання. Поводження з ними вимагає граничної уваги і обережності!

Пам’ятайте! Розмінуванням, знешкодженням або знищенням вибухонебезпечних предметів займаються тільки підготовлені фахівці-сапери, допущені до цього виду робіт.

При знаходженні вибухонебезпечного пристрою:

  1. Негайно повідомите чергові служби органів внутрішніх справ, цивільного захисту.
  2. Відмітьте підручними предметами його місцезнаходження.
  3. Не підходьте до предмету, не торкайтеся і не пересувайте його, не допускайте до знахідки інших людей.
  4. Припинити всі види робіт в районі виявлення вибухонебезпечного предмету.
  5. Дочекайтеся прибуття фахівців, вкажіть місце знахідки та повідомте час її виявлення.

Пам’ятайте! Одна з основних причин нещасних випадків з вибуховими пристроями – грубе порушення елементарних правил безпеки.

Кiлькiсть переглядiв: 2180

Коментарi

Для того, щоб залишити коментар на сайті, залогіньтеся або зареєструйтеся, будь ласка.